Flip ad Flip ad

Kontakt

Reklamační řád

Jak postupovat v případě reklamace

Chcete reklamovat zboží
Rychlejší vyřízení získáte v případě, že se obrátíte přímo na náš obchod. Taktéž Vám poskytme odborné informace k vaší závadě, popř. Vám sdělíme, zda se jedná o vadu.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Obdrželi jste poškozené zboží
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat  Českou poštou, poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

1. Zjistil(a) jsem závadu na mém výrobku. Správný postup pro reklamaci
Zboží je nutné doručit  osobně, kurýrem či poštou do našeho obchodu, kde bude reklamace odborně posouzena.

Pro uplatnění reklamace budete potřebovat: daňový doklad (faktura),  popis závady, kontakt na vaši osobu.

Reklamace musí být ze zákona vyřízena do 30 kalendářních dnů.

2. Doba pro vyřízení reklamace
Vaše reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta počíná běžet následující den po doručení zboží do našeho obchodu a končí vyřízením reklamace prodejce. Prodávající vystaví o reklamaci písemné potvrzení, kde uvede způsob jejího vyřízení a datum ukončení. Po řádném vyřízení reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží dohodnutým způsobem.

3. Co vše potřebuji pro uplatnění reklamace
postačí kopie kupního dokladu ke zboží (fakturu-daňový doklad)
záruční list, je-li u zboží vydán,
přesný popis závady, kontakt na vaši osobu

4. Hradím náklady spojené s oprávněnou reklamací?
Náklady spojené s dopravou zboží do našeho obchodu a zpět vám budou uhrazeny za těchto podmínek:

reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou zákazníkem, mechanickým poškozením apod.),
podáte žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
písemně doložíte výši nákladů (účtenka za poštovné, přepravní list apod.).
Upozornění: Lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné nikoliv za taxi službu).

5. V  obchodě mi bylo sděleno, že zboží je neopravitelné a mohu verdikt doložit dokladem. V tomto případě bychom Vám vrátili peníze.


DomůDomů



Košík  

(prázdný)

Přihlášení

Novinky

Momentálně nejsou žádné novinky

Akční nabídka

Momentálně nejsou žádné slevy

Flip ad Flip ad

POČÍTADLO PŘÍSTUPŮ

TOPlist